Julavslutning.

Vi kommer att ha vår terminsavslutning i Vårby Gårds kyrka onsdagen den 18:e december kl 17.00, insläpp kl 16.45. Efter avslutningen samlas alla utanför ingången till sina klassrum och serveras korv med bröd och sedan går man in i sitt klassrum för en liten samling.

Obs! Det kommer inte att vara tillåtet att fotografera eller filma i kyrkan. Efteråt är det ok att fotografera sitt eget barn och det är inte heller tillåtet att lägga ut något på sociala medier där någon annan än sitt eget barn syns.                                                                                Parkering vid kyrkan är inte tillåten eftersom det är en utryckningsväg, räddningstjänsten har bett oss att vänligen respektera det.

Välkomna.

Det här inlägget postades i Senaste nytt. Bokmärk permalänken.